fbpx

Treningi
grupowe

Schudnięcie, zaokrąglenie pośladka, zmniejszenie obwodu brzucha, dbałość o zdrowie i prawidłowe zakresy ruchowe, wzmocnienie pleców, dobra zabawa…
Często słyszymy to od kobiet, czy dziewczyn, które przychodzą na zajęcia grupowe, dlatego dopasowaliśmy grafik tak, aby znalazły się tam takie jednostki, które przybliżą je do osiągnięcia ich celu.

Znajdziesz u nas zarówno treningi spalające tkankę tłuszczową (np. skuteczne spalanie, smukła sylwetka), poprawiające siłę i wygląd ciała (całe ciało, pośladki + brzuch, kobiece sztangi, trening obwodowy, brazylijskie pośladki, płaski brzuch), prozdrowotne (stretching, mobilność, pilates, zdrowy kręgosłup – prowadzony przez fizjoterapeutkę) i totalnie odjechane, energetyczne, podczas których zapomnisz o otaczającym Cię świecie (trampoliny, czy zumba)

Treningi odbywają się zarówno stacjonarnie, jak i na świeżym powietrzu.

 

Dlaczego warto?

Nasze treningi prowadzone są w małych, maksymalnie 10 osobowych grupach (wyjątkiem jest zumba i trampoliny – 12 osób), co umożliwia dopasowanie ćwiczeń dla każdej osoby, a także bieżącą korektę, dzięki czemu będziesz trenować komfortowo, bezpiecznie i skutecznie, będąc pod stałą opieką trenerki prowadzącej.
Wszystkie treningi prowadzące są przez pozytywne osoby, stale powiększające swoją wiedzę. W naszym gronie znajdziesz: trenerów personalnych i instruktorki fitness, instruktorkę pilates, instruktorki zumby, fizjoterapeutkę.

Dla kogo?

Kobiet, które chcą urozmaicić swój trening, wrócić do pełnej sprawności po ciąży, pozbyć się zbędnych kilogramów, wzmocnić swoje ciało, mieć więcej energii w trakcie dnia, rozpocząć swoją przygodę z aktywnością fizyczną, zmniejszyć poziom tkanki tłuszczowej w swoim ciele, wymodelować sylwetkę, zredukować ból pleców, dobrze się bawić ruchem.

Rodzaje treningów
w małych grupach

1

– Skuteczne spalanie

2

– Trampoliny

3

– Kobiece sztangi – 

4

– Płaski brzuch

5

– Trening obwodowy

6

– Całe ciało

7

– Stretching

8

– Brazylijskie pośladki

9

– Zumba

10

– Pośladki + brzuch

11

– Zdrowy kręgosłup

12

– Pilates