fbpx

F.A.Q.

Czyli najczęściej zadawane pytania 🙂 Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, to czuj się serdecznie zaproszona do kontaktu. Napisz do nas lub zadzwoń 🙂
1. Dawno się nie ruszałam, jestem trochę zastana. Poradzę sobie?
Jasne! Na maszynach można zarówno spokojnie maszerować, jak i szybko biegać. Zawsze możesz liczyć na nasze doradztwo w przypadku ustawiania programów, prędkości, wartości podciśnienia, czy podczerwieni podczas korzystania z maszyn.
2. Jak często korzystać z maszyn?
Jeśli chcesz osiągać zadowalające rezultaty, dobrze jest zachowań systematyczność w aktywności fizycznej, dlatego 2-3 razy w tygodniu uważamy za minimum. Jest to jednak zależne od Twoich indywidualnych możliwości i aktualnego stanu zdrowia, dlatego polecamy wcześniejszą rozmowę 🙂
3. Czy muszę umówić się na zajęcia wcześniej?

Zdecydowanie polecamy wcześniejszą rezerwację miejsc. Daje Ci to gwarancję odbycia treningu w wybranym przez siebie czasie i uniknięcia kolejek. Stronę do zapisów znajdziesz tutaj

4. Ile czasu mam na odwołanie rezerwacji?
24 godziny przed rozpoczęciem zajęć, to minimalny czas na odwołanie zajęć. Z racji ograniczonej ilości miejsc, mocno ułatwia to życie nam i pozostałych osób, które korzystają z maszyn, zajęć grupowych i treningów.
5. Od czego zacząć?

DOPIERO ZACZYNAM – Jeśli jesteś osobą początkującą, w ostatnim czasie aktywności w Twoim życiu nie było za wiele, a lubisz spacerować, czy jeździć na rowerze, rozpocznij od maszyn Body-Space i rollmasażu. W trakcie 30-minutowych programów będziesz w stanie spalić znaczną ilość kalorii i poprawić swoją kondycję. Przygodę z zajęciami grupowymi rozpocznij od stretchingu, pilatesu, czy zdrowego kręgosłupa.

JUŻ TRENOWAŁAM – Jeśli już trenowałaś i jesteś osobą średniozaawansowaną/zaawansowaną, chcesz poprawić swoje możliwości, poznać technikę wykonywania ćwiczeń, a przy tym dobrze się bawić, zacznij od treningów grupowych, w maksymalnie 10 osobowym gronie. Całą rozpiskę zajęć znajdziesz tutaj (odnośnik do grafiku zajęć). Nauczymy Cię między innymi, jak angażować odpowiednio pośladek, aby był zaokrąglony i brzuch, żeby stawał się bardziej płaski.
Na maszynach Body-Space też znajdzie się coś dla Ciebie. W trakcie 30 minut podkręcisz skutecznie swój metabolizm podczas odpowiednio ustawionych programów interwałowych – zabójczo skutecznych przy spalaniu tkanki tłuszczowej. Będzie ogień!

ALTERNATYWNE FORMY TRENINGU – Jeśli lubisz mniej spotykane treningi, kochasz tańczyć lub po prostu chcesz czerpać mnóstwo radości z ćwiczeń, w niestandardowy sposób, zerknij na te zajęcia: Bungee, Trampoliny, Zumba. Wyjście z zajęć z szerokim uśmiechem na twarzy gwarantowane 😀

6. Jak ubrać się na trening?

Nie narzucamy specjalnego stroju do ćwiczeń. Weź to, w czym czujesz się wygodnie i komfortowo. Zwróć uwagę na to, żeby Twoje spodnie treningowe nie miały zamków i guzików – unikniesz niepotrzebnych obtarć i dyskomfortu. Mile widziany ręcznik i obuwie sportowe 🙂

F.A.Q. EMS

Czyli najczęściej zadawane pytania dotyczące treningu EMS 🙂 Również czuj się serdecznie zaproszona do kontaktu. Masz inne pytania? Napisz do nas lub zadzwoń 🙂

1. Czy trening EMS jest bezpieczny?

Trening z wykorzystaniem elektrostymulacji jest w pełni bezpieczny, wywodzi się on z rehabilitacji i stosowany zgodnie z zaleceniami wpływa pozytywnie na każdy aspekt naszego ciała! W Short Training Zone sesje treningowe prowadzone są przez doświadczonych trenerów personalnych, na certyfikowanym sprzęcie, według międzynarodowych wytycznych “Safety First”.

Podstawowe wytyczne bezpiecznego i skutecznego treningu EMS:
• Trening zawsze musi się odbywać pod okiem uprawnionego trenera personalnego, który dobrał rodzaj impulsu, zakres oraz intensywność ćwiczeń indywidualnie do Twoich potrzeb. Jest to konieczne dla efektywności i bezpieczeństwa sesji treningowych.
• Trener może prowadzić w tym samym czasie trening dla max. 2 osób – tylko wtedy jest w stanie w 100 % zagwarantować skuteczność i bezpieczeństwo treningu dla każdej osoby.
• Po 2 miesięcznej adaptacji (podczas której odbywamy 1 trening w tygodniu) i konsultacji z trenerem, można zwiększyć częstotliwość sesji treningowych, jednak między treningami muszą występować 4 dni przerwy. Pozwoli to na regenerację między wizytami w naszym studio, abyś swoje cele osiągną w najbardziej efektywny i bezpieczny sposób.

2. Jak przygotować się do pierwszego treningu?

Nie musisz zabierać ze sobą kompletnie nic! Pierwszą wizytę zaczniesz od konsultacji z trenerem personalnym, podczas której ustalimy Twoje cele, opowiemy o treningu z wykorzystaniem elektrostymulacji i omówimy wszystkie szczegóły z nim związane. Dla usprawnienia przepływu impulsu otrzymasz specjalną bieliznę treningową oraz wodę. Abyś w pełni mógł poznać potencjał treningu EMS, prosimy abyś już dzień przed wizytą u nas nie odbywał ciężkiego treningu i pamiętał o nawodnieniu!

3. Czy dzięki treningowi EMS zredukuję tkankę tłuszczową?
Połączenie elektrostymulacji z tradycyjnym treningiem personalnym skutecznie przyśpiesza metabolizm i gwarantuje większą ilość spalonych kalorii niż w czasie standardowych aktywności fizycznych. Efektem tego jest zwiększone zużycie energii przez Twoje ciało i skuteczniejsza redukcja tkanki tłuszczowej.